Orientering. ~

Konnichiwa ! Nadia och Edel som bloggar nu ! ( Edel skriver eftersom nadia tog min bräda ._. [ sk8board ]  )

Vi ska käka hos mig, nuuuudlar ~

Men imorse fick vi sovmorgon till 9.15 , men Nadia har flyttat , så när hon ska till skolan, följer hon med sin brorsa, hennes brorsa får skjuts av sin pappa. Och då åker hon tidigt, så jag fick hämta henne och ha henne här >_>

Men hon fixa mitt hår 8D Massa ruffs och platt, snyggt ~

Sen stack vi till kyrkan där alla skulle träffas och göra massa samarbetsövningar.
Blev lite krångligt. Men det funkade iaff :3

Vi delades in i tre grupper, jag kom med nadia !!! :DD

Just nu åker Nadia på min sk8board och jag lyssnar på musik och skriver.

HAHA VET NI VAD NADIA SA ?

" Kan jag få ta av min kofta ? " <---- dummaste frågan.

nu skriver nadia!! men asso frågan kom av sig själv (munnen har egen vilja ). och tungan men den e cp ju :3


  <---- Lulz...


CYA LATER !!! / Tedd och Nadi. :3

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

men söta ni är ju 8D



sv: åh haha tack :3 haha ja det fanns det! >8D ÅH DET ÄR SÅ HIMLA GOTT A*SSÅ! :D:D:D:D dAMP



hihi ja det var helt revligt (y)

2009-10-01 @ 15:35:56
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Kyon :ww

yeah. fuck the oreientering D8<



höm. nää. jag är så himla ful att folk svimmar när dom ser mig :'D hihi. ja. mitt hår är lite coolt 8D

du är söt!



hihi. JA! >8D

2009-10-01 @ 17:45:37
URL: http://cuteluti.blogg.se/
Postat av: Kyon :3

ja hihi. men det var typ pinsammt x3

eftersom jag var den vita kaninen i alice i underlandet.

så jag skulle ju ha ryck XD och sen var allt på engelska. och så. men folk sa ju att jag sjöng bra så det gick nog lite bra =^^=

2009-10-02 @ 08:53:26
URL: http://cuteluti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0