Misery Love Is Company .

Moshi Moshi !

Dagen började med att min morsa hade gjort värsta lyxfrukosten, det var gott. :3
Sen stack jag till bussen efter jag hade fixat mig för att träffa Nadia.
Först hade vi Biologi Labb ._. Vi gjorde nuoreinterings grejs. Jag kunde ínget ._.
Kanske bara 5 frågor ? >_o   Sen skulle vi ha SO ... men det var intsälld och alla hade väntat i kanske en halvtimma ! D: Dååå.. stack jag och Nadia nånstans och satt. Sen kom people och snacka.

Sen hade vi biologi igen >_< Vi hade prov, och jag hade inte tränat så mkt.. och jag fick sms så jag tänkte kolla och då såg Marie ( Läraren ) Så hon tog den DDDDDD;

När vi hade gympa körde vi fotboll, det var.. kul. Nadia var i andral aget annars men hon följde efter mig xP
Jag var typ hejaklack och sprang runt 8D

" BRA LINUS !!! BRA KARWAN !!! BRA SAMUEL !! JÄTTE BRA GRESA !!! HEJA !!!!!!!!! "


HAHA, LAMIJA BA:
Du har fett fint hår, å jag dör , fett fint asså.

JAG BA : Tack .. =)

Juuste nu letar jag efter en bild osm jag har redigerat men hittar inte den !!!!!??!?!111+++

D:

Ska lägga upp den när jag hittar den :c

ÅH ÅH ÅH !!! NY SÄSONG START - FAMILY GUY KL.  20.30 !!!! 8DDD

OCH EN TILL ÅH ÅH ÅH !!! PARAMORE HAR SLÄPPT EN NY SKIVA OCH SKA KOMMA TILL STOCKHOLM, JAG SKA DIIIT !!!! <---- fedt happy :3







Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

OHHH PARAMORE ÄR BRA 8DDDD



sv: uhhh asså jag vet inte hahaha min pappa har typ inga regler :c

2009-10-07 @ 17:02:31
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Kyon :3

whahah. jag skulle med vilja gå på deras konsert D8

JÄTTE MYCKETT!!!

omg. det är klart jag ska >8DD

jag som är så het i häng :33

HAHAHA 8DDD



åh. jag hoppas jag kan alltså .__. annars ska jag råka trampa på mina glasögon 8D



whaha. omg. jag vet D:

2009-10-07 @ 17:03:53
URL: http://cuteluti.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

JAG SKA SE FAMILY GUY HIHIHI 8D <3



men du är söt DDD8 <3

2009-10-08 @ 19:24:02
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0