i'll fight,only cuz i love you D:

Hej, nallis här D:, e fett deppig för jag kanske måste sluta sköta Zapata(min sköteshäst) D:, min kompis och hennes mamma kanske inte kan skjutsa mig till stallet på skötardagarna som dom har gjort tidigare.Pappa kan inte skjutsa mig för han jobbar sent och det går typ ingen buss dit... så ja.. men jag ska fortsätta tjata bara för jag älskar Zapata så mycke<3:'c

Men nog me de!
Idag var det ridning,vi hade hoppning.Jag red pernod som var helt underbar <3.Skötte zapata efter lektionen och borsta pernod o så. Annars har jag och edd knarkat facebook x) edel nördar ett spel där.
lyssnar just nu på lite musik och deppar, men bara lite., äter också pringles me smak av sour cream and onion ;)


 ska hitta ett sätt att fortsätta sköta :') kommer aldrig lämna zapata<3
det va allt från mig =)

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

ohh men så kewl att få rida ;_;



sv: men tack 8D <3

2009-10-18 @ 18:42:19
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0