Heysan!

Heyy ppl! Nallis here!

Har inte skrivit på länge,men nu blir det ett inlägg iaf... :D
Igår va tedds hos mig nästan hela dan, vi gjorde massa stuff. Haha.
Så har jag också varit inne på facebook.Typ nördar inte det lika mycke som förut, men det e fortfarande kul.
Idag Jobbat typ mamma hela dan, så hon sa till mig att fixa lunch x'c, inge skoj.Det får bli typ köttbullar och potatis för det e så enkelt att göra. Eller så tvingar jag pappa att beställa pizza >:3



Juste på fredag ska min stora syrra komma hem till oss!! Yeyyye, hon bor i stockholm och jag saknar henne :')
hihi, samma dag fyller Edels lilla syrra år. Men ska typ beställa lite kläder idag trorja, eller så går jag bara och köper (om jag orkar) xD hah, men det va typ allt just nu,, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0