Edel=fjortis!

heysan alla nallis here! för alla som inte vet det e edel fjortis x3.
hahah.. juste kanske ska berätta om min dag?
idag stressade jag till skolan för jag var sen, men han typ i tid endå.Edel och jag kom preciis när bussen kom.
Sen så hade vi prov. jag ba: O__O' ohnoo! hade typ inte tränat alls. Men klarade det mästa på provet iaf.
Till lunch åt jag baaara pomfritts. Och så snodde jag pommes från lina när hon märkte :3 huhu fett smartigt, hon fick damp på mig.

HAha juste..Det e en kille som brukar stirra på mig och edel. Idag när jag var klar me provet så gick jag ut och skulle sätta mig.Han var framför mig och gick mot en dörr, jag skulle till bänken breve dörren.Sen så när han kom vid dörren höll han den för han trodde jag också skulle igenom.Men jag satte mig så han ba:öhm... ahapp och typ blev röd och stänge dörren och stack. Jag ba... hehh... XD  stackarn...



Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

hahaha i know och jag tror jag vet vem som skrivit den hahaha 8D

2009-10-04 @ 17:21:05
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: dania al irakie

det e jag som ha gjort den där bilden , din jahmar

2009-10-27 @ 18:28:47
Postat av: shajan

det e ju dania som har gjort den där bilden :S

2009-10-28 @ 00:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0