edel o nallis

Shuue!! det e Nallis och edel!
-3
Idag var det Nallis födelsedag! så jag ringde imorse ooch sjöng för henne. :3
Jag lät ju underbar också ...

Jag : JAG MÅ DU LEVAAAAAAAAAAAAAAAA ....
Nadia : TACK ! Vem är det ..
Jag : Edel.. ?

Ihihi, ja låter ju hes på morgonen ?!?! D:

sen kom vi till skolan, massa lektioner men vi fick håltimme på tyskan =) då körde vi tecknet. Jag (nallis) försökte me ett pokerface men faila totalt x) sen kolla vi när folk spela pingis, spec när nisse och micke spela x). De låtsades att de spela pingis och typ stöna när de slog. Jag och edel garva sönder.Sen typ kom en kille och wannabesade de. Sen typp snacka vi lite me nisse men minns inte va vi sa.
Sen när typ nissa vann så jucka han mot borden och stöna xP haha fett kul.
Sen kom massa folk och gratta mig och krama mig =), osso fick jag 2choklad grejer från natta och en från lina +2kr för klubba :3

kommer inte på så mycke mer =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0