♥Cuz I Was Born, To tell You I Love You ♥

Tjululu ! :3

Jag är fett zpeedad just nu. EHEHE

men men ... Idag ... var det skola. ._. Vi hade Tema SO Först .. och alla hade gjort klart grejen om man skulle skriva om ett band/en artist. Så vi skulle skriva om ett land .

JAG FICK VARA MED NATTA :3 Faaast.. Roger ( Lärare ) Är så himla taskig och vill ge oss en utmaning... så han valde GRÖNLAND  till oss ?!?! Detfinns ju nästan inget att skriva om Grönland ju ?! DD:


Jag blev jätte glad när jag fick veta att vi skulle käka köttbullar ! Var sugen på det typ hela veckan ? :c

Sen .. på rasterna körde vi Tecknet. Värsta pokerfacet natta och linus har ;_; Det är läskigt.
OCH på tyskan.  Micke ba kollar på mig när jag prata med nadia. ännu läskigare ? D:

 

Hehe, jag håller på lära mig den här låten på gitaaaarr ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0