Yey me!!

Heysan alla nallis here! i förra inlägget pratade jag ju om twilight tröjor! Idag köpte jag två :D den första va dendär ''I <3 vampires'' den andra får ni se på bilden jag ska visa ;D
 här e sakerna jag köpte idag!!

* två twilight t-shirts på Gina tricot
*Ett svart halsband från gina trickot
*svarta benvärmare från gina tricot
*rosetter från H&M
*hårspännen från H&M
Parmfymen fick jag dock igår av min syrra xD inte köpt idag asså! ;D
osso har jag fått nytt nagellack från syrran också men pallar inte visa bild, sorry

Annars har jag käkat på donken och gått runt på gränby och kollat på stuff. heh, också kollat på tv,spelat på datorn och chattat med en kompis som jag inte snackat med på läänge :')

Det va allt från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0