TL <3

Hey alla! ;) nalli här!!


Idag  vav jag såklart i skolan, Vi hade Gympa först, vi körde spökboll och killerboll.
Osso fick vi en ny elev i klassen. Han hette edvin trorja, han kommer från kina :3 så coolt, ska tvinga honom att lära mig kinesiska, mowhahhah >:3

Sen hade vi tyska också. Vi tränade typ olika verbformer, har typ problem me de. De e typ as svårt för i tyska ska man ändra verbet beroende på vem de e som gör de.

Osoo va de matteprovet, tun tun tun X__x jag sög,, haha det va jätte svåårt. Det e två delar på provet A-del som e lättare sen B-del som e svårare. Det skumma va att b-delen va enklare för mig.Hahh min hjärna funkar inte normalt x)
söööt va , hittade den bland våra bilder <3




Kommentarer
Postat av: sofia

SV; oh okej, men den är jätte bra :3

haha, ja jag tittar den bara på youtube, men annars kan du pröva söka den på www.asianrice.tv ^^ jag har ingen aning om det finns mangaserier där, men kanske ^^

2009-11-17 @ 16:37:58
URL: http://himeko.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0