Hello :D

haha, hej hej.. det va längesen ja blogga, sorry för de. Men jag glömmer alltid :S (btw de e nallis som skriver
xD)

Idag var det en seeg dag i skolan. Vi hade besök av nån cevilförsvaret grej i vår klass, vi fick typ skriva och diskutera klimat och sånt under halva dagen. Personerna som höll grejen va så sega,sjukt sega. Liksom snackade segt och en av killarna stank x'). Jag blev så utråkad så jag och gabbe satt och garva åt gubben och jag garva för gabi sa roliga saker hela tiden.

och så hade vi tyska idag, typ hörde inte så mycke på vår lärare Carina (cattis) sa, haha pratade lite me gresa och skratta åt nisse, sen såg vi på en tysk film som va tråki. Men det finns typ en bild på filmen på en tjej som ser retard ut, det e det ända som va kul.

Till lunch blev det pizza :3 nam nam, och efter de spela vi pingis. Kollade in SK:ar xD försök lista ut vad de e ;D. Osso efter skolan köpte edel först två klubbor, en blå till mig och en lakrits till henne. Sen stack vi till pingisrummet och flumma lite sen hitta hon mer pengar i fickan så vi stack och köpte mer grejer.
mihi, btw gabriel e min bästis xD mahaaa han fick en rosa klubba av edel.


 en bild jag tog :3


Men de va allt sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0