Alone Again, Wonderful world. <

Hej hej !!

LÄNGE SEN JAG INTE HAR BLOGGAT O__O

Men ... Hej.

Dagen började med skolan ... öh. det var rätt så roligt på tyskan.
Vi körde memori.. Nisse var typ i sin lilla egna värld och jag och Nadia typ glodde på honom och gapskratta. 8DD
Sen ... hände det mkt mer som jag inte orkar skriva ner eftersom jag inte kommer ihåg. ( Såklart )

Klippte mig själv för några dagar sig. Typ.. kort .__.

Ska nog lägga upp en bild idag. När ja har fixat håret-

JAG OCH MIN KUSIN HAR TYP AS MKT GEMENSAMT. Das ist Gut (Y) ( det är bra ) <-- tyska. 8'D

MEN . Tackoch hej. LEVEPASTEJ !



Kommentarer
Postat av: nicole

sv: ååh heh tack:p jag brukar läsa din/eran lite ibland:)

2009-11-19 @ 20:50:35
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0